inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

Στα 24,6 εκατ. ευρώ, το 2014, οι πωλήσεις της εταιρείας παιδικών ενδυμάτων Lapin House



Σημαντική αύξηση εσόδων, η οποία οφείλεται και στην απορρόφηση συγγενικής εταιρείας, κατέγραψε το 2014 η βιομηχανική και εμπορική εταιρεία παιδικών ενδυμάτων Lapin House, η οποία συγκαταλέγεται στις κορυφαίες επιχειρήσεις στον τομέα της.

Σύμφωνα με τον 17ο ισολογισμό της, τα έσοδα της εταιρείας LAPIN HOUSE από τις πωλήσεις δικών της παιδικών ενδυμάτων της και αντίστοιχων ενδυμάτων, συναφών ειδών και αξεσουάρ διεθνών οίκων, στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά, με τα σήματα Lapin House, Burberry, Moncler, Ralph Lauren, Hogan, Timberland, Gucci, Hugo Boss, Moschino, DKNY, Prada, καθώς και με άλλα σήματα, ανήλθαν τον περασμένο χρόνο σε 24,6 εκατ. ευρώ, από 17,4 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 41% σε ποσοστό και κατά 7,2 εκατ. ευρώ σε αξία.

Η επιχείρηση βελτίωσε κατά 6,6 εκατοστιαίες μονάδες το μεικτό της περιθώριο (42,4% έναντι 35,8% το 2013), γεγονός που οδήγησε τα μεικτά κέρδη στο επίπεδο των 10,4 εκατ. ευρώ έναντι μεικτών κερδών 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν (+66,8%).

Ωστόσο, οι αυξημένες λειτουργικές δαπάνες είχαν συνέπεια την καταγραφή περιορισμένης αύξησης των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), που ανήλθαν σε 1,1 εκατ. ευρώ έναντι αντίστοιχων κερδών 0,015 εκατ. ευρώ το 2013 (+21,4% ή +0,2 εκατ. ευρώ).

Το αποτέλεσμα της εταιρείας προ φόρων ήταν κέρδη 0,21 εκατ. ευρώ το 2014 έναντι αντίστοιχων κερδών 0,54 εκατ. ευρώ το 2013, μειωμένα κατά 0,33 εκατ. ευρώ (-60,5%). Μετά τον συνυπολογισμό των φόρων της χρήσης προέκυψαν καθαρά κέρδη 85.000 ευρώ το 2014 έναντι καθαρών κερδών 363.000 ευρώ το 2013, μειωμένα, δηλαδή, κατά 278.000 ευρώ (-76,6%).

Τα ίδια κεφάλαια της Lapin House ανέρχονταν στις 31.12.2014 σε 11,1 εκατ. ευρώ και αντιστοιχούσαν στο 57,3% του συνόλου των απασχολουμένων κεφαλαίων της, ύψους 19,5 εκατ. ευρώ.

Η επιχείρηση δραστηριοποιείται επί τέσσερις δεκαετίες στην αγορά της παιδικής ένδυσης, με έδρα την Αθήνα. Διακινεί προϊόντα της σε περισσότερες από 15 άλλες χώρες και αναπτύσσει δίκτυο δικών της καταστημάτων.

www.inr.gr, 14 Ιουλίου 2015























ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS