inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

ΜΕΓΑ Προϊόντα Ατομικής Υγιεινής: Στα 92 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2013

Η χαρτοβιομηχανία ΜΕΓΑ, που αποτελεί μια από τις πλέον εξελιγμένες βιομηχανίες στην Ευρώπη στον χώρο των προϊόντων ατομικής υγιεινής, ενίσχυσε κατά το 2013 την ηγετική θέση που έχει κατακτήσει σε πολλές από τις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται, προσφέροντας στην ελληνική οικογένεια πρωτοποριακές προτάσεις για την προσωπική υγιεινή.

Η επιχείρηση, που έχει εμπορική παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, αποδεικνύει ότι η καινοτομία μπορεί να έχει ελληνική ταυτότητα, αλλά και διεθνές διαβατήριο.

Υποστηρίζοντας δραστήρια τις αγαπημένες μάρκες της (EveryDay, Babylino, Pom Pon, BabyCare, Tipers, ΜΕΓΑ, Sani) και ενδυναμώνοντας τις συνεργασίες της εκτός συνόρων, η εταιρεία το 2013 κατέγραψε πωλήσεις 92,02 εκατ. ευρώ (83,43 εκατ. ευρώ το 2012, 76,77 εκατ. ευρώ το 2011, 70,65 εκατ. ευρώ το 2010 και 68,16 εκατ. ευρώ το 2009), αυξημένες κατά 10,3% σε ποσοστό και κατά 8,59 εκατ. ευρώ σε αξία, σε ετήσια βάση.

Η επιχείρηση βελτίωσε ελαφρώς τα μεικτά κέρδη της (στο επίπεδο των 32,16), καθώς απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος του αυξημένου κόστους παραγωγής. Τα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν στο 7,1% των πωλήσεων (10,9% το 2012).

Εν τέλει η ΜΕΓΑ, η οποία λειτουργεί βιομηχανική μονάδα στις Αχαρνές Αττικής, με εγκαταστάσεις 43.500 τ.μ., κατέγραψε κέρδη προ φόρων 3,64 εκατ ευρώ (4,20 εκατ. ευρώ το 2012, 1,41 εκατ. ευρώ το 2011, 1,44 εκατ. ευρώ το 2010 και 3,03 εκατ. ευρώ το 2009). Μετά την αφαίρεση των φόρων της χρήσης το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας το 2013 ήταν κέρδη 2,58 εκατ. ευρώ (3,21 εκατ. ευρώ το 2012, 0,80 εκατ. ευρώ το 2011, 1,08 εκατ. ευρώ το 2010 και 1,98 εκατ. ευρώ το 2009).

Oι εξαγωγές της καλύπτουν πλειάδα αγορών στη Δυτική, τη Βόρεια, την Ανατολική και την Κεντρική Ευρώπη.























ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS