inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

Νέα αύξηση των πωλήσεων, το 2012, για τη βιομηχανία αναψυκτικών ΛΟΥΞ

Η εταιρεία ΛΟΥΞ - Μαρλαφέκας, έχοντας συμπληρώσει 60 χρόνια σταθερά αναπτυσσόμενης πορείας, είναι η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνικών κεφαλαίων εταιρεία στην αγορά των αναψυκτικών. Κατέχει την τρίτη θέση στην ελληνική αγορά στον τομέα της.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις εταιρειών ερευνών αγοράς το 2012 η επιχείρηση βρέθηκε στη δεύτερη θέση πανελλαδικά, βάσει του όγκου των πωλήσεων, στην κατηγορία all flavors που περιλαμβάνει όλα τα ανθρακούχα αναψυκτικά, πλην αυτών του τύπου cola, προσπερνώντας τον έναν από τους δύο προπορευόμενους έως τότε πολυεθνικούς ανταγωνιστές της.

Παρά τη δυσχερή οικονομική συγκυρία και τη σημαντική κάμψη των συνολικών πωλήσεων των προϊόντων του τομέα της στη χώρα, η Λουξ το 2012 κατέγραψε πωλήσεις ύψους 24,79 εκατ. ευρώ έναντι 21,87 εκατ. ευρώ το 2011, αυξημένες κατά 13,3%, καθώς και κέρδη προ φόρων ύψους 2,29 εκατ. ευρώ (+0,9%), ίσα προς το 9,2% των εσόδων της.

Την εξαετία που προηγήθηκε του 2012 υλοποίησε παραγωγικές επενδύσεις ύψους 12,7 εκατ. ευρώ, κάνοντας χρήση αποκλειστικά δικών της κεφαλαίων. Την υψηλή πιστοληπτική της ικανότητα ήλθε να επιβεβαιώσει η ένταξή της στις strongest companies in Greece της Icap Group, ως αναγνώριση της υγιούς ανάπτυξής της και της ικανότητάς της να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των καιρών.

Η επιχείρηση προσανατολίζεται στη δημιουργία νέων καινοτομικών προϊόντων στις κατηγορίες των αναψυκτικών, των χυμών, των φρουτοποτών και του τσαγιού. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού έχει υποβληθεί στις αρμόδιες αρχές φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο ύψους 33 εκατ. ευρώ, ενώ έχει αγοραστεί βιομηχανοστάσιο με στεγασμένους χώρους 3.600 τ.μ., σε έκταση 14.000 τ.μ. στην περιοχή του Αιγίου, όπου ήδη έχει εγκατασταθεί μονάδα παραγωγής PET.

Θέλοντας να αναδείξει τη δυναμική της και τη διαρκώς εξελισσόμενη πορεία της, η Λουξ Μαρλαφέκας, η οποία έχει εισέλθει και στην αγορά των 100% φυσικών χυμών σε χάρτινη συσκευασία, ανανέωσε την εικόνα των προϊόντων της, καθώς και το διαχρονικό λογότυπό της, με σκοπό να αποτυπωθεί η συνταγή της απόλυτα φυσικής γεύσης και της δροσιστικής απόλαυσης, σε συνδυασμό με τις αξίες της αγνότητας των υλικών και της υψηλής ποιότητας, που έχει ενστερνιστεί.

Η αύξηση του μεριδίου της Λουξ στην αγορά αποδίδεται στο ότι οι καταναλωτές στρέφονται εν μέρει σε ελληνικά σήματα και μικρότερες μάρκες, καθώς και στο γεγονός ότι τα προϊόντα της θεωρούνται αξιόπιστα. Η εξαιρετικά επιτυχής πολιτική μάρκετινγκ που ακολουθεί η επιχείρηση, προβάλλοντας τα ελληνικά χαρακτηριστικά της, συμβάλλει στη διεύρυνση του μεριδίου της. Επιτυχής είναι εξάλλου η πολιτική ανάπτυξης της εταιρείας σε ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό σημείων πώλησης αναψυκτικών.























ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS