inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

Αυξημένα τα έσοδα της μπισκοτοποιίας Ε. Ι. Παπαδόπουλος το 2012

Η Ε.Ι. Παπαδόπουλος, μια από τις πιο ιστορικές ελληνικές βιομηχανίες και η μεγαλύτερη σήμερα μπισκοτοποιία της χώρας, ιδρύθηκε το 1922, όταν η οικογένεια Παπαδοπούλου έφερε από την Κωνσταντινούπολη την πολύτιμη συνταγή του ΠΤΙ-ΜΠΕΡ, το μπισκότο που έγινε με τα χρόνια η αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων.

Στη διάρκεια των 91 χρόνων παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η πρωτοπόρος και υπερσύγχρονη βιομηχανία τροφίμων ηγείται της αγοράς των μπισκότων, με μεγάλη ποικιλία και μάρκες που είναι ιδιαίτερα αναγνωρίσιμες, όπως ΠΤΙ-ΜΠΕΡ, Μιράντα, Γεμιστά, Cream Crackers, Caprice κ.ά.

Σημαντική επίσης θέση κατέχει και στα αρτοσκευάσματα (φρυγανιές, παξιμάδια, κριτσίνια, krispies), με ηγετικά μερίδια στις Χωριάτικες φρυγανιές και στα Krispies.

Η εταιρεία δε σταματά να οδηγεί τις νέες τάσεις της αγοράς, κερδίζοντας την αγάπη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών με τα νέα της προϊόντα. Mε πνεύμα καινοτομίας, το 2011 εισήλθε στην αγορά της μπάρας δημητριακών με τα Digestive Bars - πρόκειται για την πρώτη μπάρα δημητριακών με μπισκότο, που κέρδισε σημαντικό μερίδιο αγοράς (13,7 % σε αξία στα σουπερμάρκετ).

Το 2013 επεκτείνεται και στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού με το ΧΩΡΙΑΝΟ, συσκευασμένο Χωριάτικο Ψωμί σε φέτες, σε τρεις γεύσεις: Σταρένιο με 6 Δημητριακά, Ολικής άλεσης με Σίκαλη, Πολύσπορο και το ΓΕΥΣΗ στο τετράγωνο, Ψωμί του Τοστ σε 4 γεύσεις (Σίτου, Ολικής Άλεσης, Πολύσπορο και με Καλαμπόκι).

Στις τέσσερις μεγάλες παραγωγικές εγκαταστάσεις της στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τον Βόλο και τα Οινόφυτα απασχολούνται συνολικά 1.200 εργαζόμενοι.

Η εταιρεία έχει παρουσία στην αγορά με περίπου 30 ξεχωριστά και αγαπημένα brands και περίπου 200 ξεχωριστούς κωδικούς προϊόντων.

Εκτός από την κυριαρχία της στην ελληνική αγορά, τα προϊόντα της εταιρείας Παπαδοπούλου εξάγονται σήμερα σε περισσότερες από σαράντα χώρες και στις πέντε ηπείρους, με αιχμή του δόρατος το Caprice και με τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης να αποτελούν στρατηγική προτεραιότητα ανάπτυξης.

Κατά το 2012 τα έσοδα της Ε. Ι. Παπαδόπουλος απο τις πωλήσεις μπισκότων και αρτοσκευασμάτων της στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά ανήλθαν σε 121,01 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,1% σε ποσοστό και κατά 2,52 εκατ. ευρώ σε αξία. Τα μεικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στο επίπεδο των 59,44 εκατ. ευρώ (-0,3%), ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 14,73 εκατ. ευρώ (-3,1%) και τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) στα 11,64 εκατ. ευρώ (-2,7%).

Η επιχείρηση κατέγραψε κέρδη προ φόρων 12,53 εκατ. ευρώ (+1,8%) και καθαρά κέρδη 8,31 εκατ. ευρώ (-14,8%).

Τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά το 2012 ανήλθαν σε 65,2% σε αξία στην αγορά του μπισκότου και σε 32,2% στην αγορά της φρυγανιάς (σε αξία στα σουπερμάρκετ).

Όραμά της είναι να αναγνωριστεί ως μια από τις καλύτερες εταιρίες παγκοσμίως, προσφέροντας ποιότητα και γεύση στη ζωή των καταναλωτών.

Εδώ και έναν σχεδόν αιώνα βαδίζει σταθερά στον δρόμο της ανάπτυξης, ακολουθώντας πιστά το τρίπτυχο της εταιρικής της φιλοσοφίας: ποιότητα, σεβασμός στον καταναλωτή, καινοτομία. Με βάση αυτές τις αξίες έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια ουσιαστική σχέση ζωής με τους καταναλωτές, την οποία συνεχίζει να ενδυναμώνει καθημερινά.

Παράλληλα, έχει αποσπάσει δεκάδες βραβεύσεις σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις τροφίμων, ως αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης. Ενδεικτικά αναφέρονται τα Χρυσά μετάλλια στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο Χρυσός Σταυρός στη Διεθνή Έκθεση Βρυξελλών, το Χρυσό μετάλλιο στη Διεθνή Έκθεση Παρισίων, οι διακρίσεις στη Διεθνή Έκθεση Λονδίνου, καθώς και τα βραβεία Superbrands «Κορυφαία Επωνυμία της Ελληνικής Αγοράς» στην κατηγορία «Ζαχαρώδη και Snacks» τις χρονιές 2005, 2007, 2009 και 2012.

Προσφάτως η εταιρεία απέσπασε άλλη μία, μεγάλη διάκριση, που έχει γενικότερο θετικό αντίκτυπο για την Ελλάδα. Συγκεκριμένα, τα Caprice συγκέντρωσαν την υψηλότερη συνολική βαθμολογία, από διεθνούς φήμης κριτές, με 3 αστέρια στα Διεθνή Βραβεία Ανώτερης Γεύσης 2013, που διοργάνωσε το International Taste and Quality Institute στις Βρυξέλλες.

H εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια προσφέρει χαμόγελα στην ελληνική κοινωνία τόσο με τα προϊόντα της όσο και με τις δράσεις της. Συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη του τόπου, αλλά και στη στήριξη των ανθρώπων, καλύπτοντας ανάγκες της κοινωνίας, προσφέροντας σε αυτήν με κάθε τρόπο και σε κάθε ευκαιρία. Στηρίζει οργανώσεις και δράσεις, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που έχουν σχέση με τα παιδιά και τη διατροφή, συμβάλλοντας σε ένα καλύτερο αύριο. Στο πλαίσιο των δράσεων του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Χαμόγελα» για το 2013 περιλαμβάνονται ενέργειες όπως η συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η προσφορά προϊόντων σε κοινωνικά παντοπωλεία και ιδρύματα, οι χορηγίες παιδικών θεατρικών παραστάσεων, η υποστήριξη σχολικών και αθλητικών εκδηλώσεων και η παροχή υποτροφιών.























ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS