inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

Ναυτεμπορική: Άνω των 10 εκατ. ευρώ τα έσοδα το 2012

Παρά τις δυσχέρειες που προκαλεί το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, αλλά και τις αντίξοες συνθήκες ανταγωνισμού, η εταιρεία έντυπων και ηλεκτρονικών εκδόσεων Ναυτεμπορική διατήρησε και το περασμένο έτος την κορυφαία θέση που κατέχει στον τομέα της. Παράλληλα, όπως είναι φυσικό, η παρατεταμένη οικονομική ύφεση επηρέασε αρνητικά τις εργασίες και τα αποτελέσματά της.

Από πλευράς αναγνωσιμότητας η εφημερίδα συνεχίζει να αποτελεί τη μεγαλύτερη καθημερινή οικονομική εφημερίδα στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας Bari 2012 της εταιρείας Focus, η «Ναυτεμπορική» διαβάζεται καθημερινά από 48.000 αναγνώστες, που είναι 75% περισσότεροι από αυτούς της δεύτερης σε αναγνωσιμότητα οικονομικής εφημερίδας.

Στον τομέα των νέων μέσων το Naftemporiki.gr παραμένει στις πρώτες θέσεις των ενημερωτικών sites, ενώ τον Δεκέμβριο του 2012 προχώρησε σε συνολικό επανασχεδιασμό του, εμπλουτίζοντας παράλληλα το περιεχόμενό του με νέες ενότητες (Περιβάλλον, Κοινωνία, Τεχνολογία & Επιστήμη) και νέες υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της online έρευνας Market Intelligence της διεθνούς εταιρείας μετρήσεων Nielsen, το 2012 ανήλθαν σε 1.057.330 οι μοναδικοί επισκέπτες του site (μέσος μηνιαίος όρος).

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το πολιτιστικό ψυχαγωγικό site της Ναυτεμπορικής clickatlife.gr σημείωσε το 2012 αύξηση των μοναδικών επισκεπτών του κατά 81,6%, φτάνοντας τους 501.862 μοναδικούς επισκέπτες. Σοβαρή θετική επίδραση στην επισκεψιμότητά του είχε ο εμπλουτισμός του με περισσότερο πρωτογενές περιεχόμενο.

Οικονομικά μεγέθη

Το 2012 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 10,45 εκατ. ευρώ, ενώ το αντίστοιχο ποσό το 2011 ανερχόταν σε 11,62 εκατ. ευρώ. Σημειώθηκε, δηλαδή, μείωση κατά 1,17 εκατ. ευρώ ή ποσοστό 10%, που οφείλεται κυρίως στην ύφεση στην εσωτερική αγορά, αλλά και στην πολιτική της επιχείρησης για την πραγματοποίηση πωλήσεων με αυστηρότερους όρους, όσον αφορά την επιλογή των πελατών, με σκοπό την αποφυγή πιθανών επισφαλειών.

Τα μεικτά κέρδη ανήλθαν σε 1,46 εκατ. ευρώ, έναντι δύο εκατ. ευρώ το 2011, παρουσιάζοντας μείωση κατά 27,25% η οποία οφείλεται κυρίως στη μείωση του κύκλου εργασιών.

Οι ζημιές προ φόρων ήταν 2,86 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 2,48 εκατ. ευρώ, ενώ μετά τους φόρους ήταν 2,74 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 2,55 εκατ. ευρώ.

Κατά την λήξη της χρήσης 2012 το σύνολο των υποχρεώσεων της εταιρείας περιορίστηκε σε περίπου 8,1 εκατ. ευρώ, έναντι περίπου εννέα εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα.

Νέα εταιρεία

Το 2012 η Ναυτεμπορική προχώρησε στην ίδρυση της εταιρείας PESTAOLA MEDIA, η οποία είναι πλέον ο ιδιοκτήτης του δημοφιλούς blog τεχνολογίας pestaola.gr.

Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στην κάλυψη ενός νέου τομέα διαδικτυακής ενημέρωσης, επεκτείνοντας την ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία της επιχείρησης στον χώρο των νέων Μέσων.

Στην εταιρεία αυτή η Ναυτεμπορική διαθέτει πλειοψηφικό πακέτο. Στόχος είναι η αναβάθμιση του περιεχομένου του blog, μέσω της διεύρυνσης του περιεχομένου του, καθώς και η μετατροπή του σε site τεχνολογίας. Τον Μάρτιο του 2013 η μηνιαία επισκεψιμότητα του blog ανερχόταν σε περίπου 160.000 μοναδικούς επισκέπτες.

Πιστοποίηση

Επίσης, το 2012 η επιχείρηση πιστοποιήθηκε με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001 του 2008, για το σύνολο των παραγόμενων προϊόντων της και των υπηρεσιών της.

Η υιοθέτηση του προτύπου αυτού βοηθά, πέραν των άλλων, στη συστηματική παρακολούθηση και τη μείωση των παραγωγικών σφαλμάτων των διαδικασιών παραγωγής, με συνέπεια τον αποτελεσματικότερο έλεγχο του κόστους παραγωγής.

Στόχοι για το 2013

Η Ναυτεμπορική θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για τον περιορισμό των απωλειών που προκαλούν στον εκδοτικό κλάδο οι γενικότερες οικονομικές συνθήκες, καθώς και οι συνθήκες οικονομικής ασφυξίας των επιχειρήσεων.

Προωθεί:

  • Μείωση των λειτουργικών δαπανών της, χωρίς επίπτωση στο παραγόμενο προϊόν.

  • Περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της στο διαδίκτυο, με την αναβάθμιση της υφιστάμενης παρουσίας της, αλλά και με τη διεύρυνση της παρουσίας της και σε άλλους διαδικτυακούς θεματικούς χώρους.

  • Ανάπτυξη εργαλείων και υπηρεσιών ως προνόμια που θα αφορούν αποκλειστικά τους συνδρομητές της και θα συμβάλλουν στην ακόμη μεγαλύτερη ικανοποίησή τους.






















ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS