inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

Ανοδικά κινήθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της Intercomm Foods το 2012

Η βιομηχανία τροφίμων Intercomm Foods ιδρύθηκε το 1990. Διαφοροποιήθηκε από τον ανταγωνισμό, απευθυνόμενη στην αγορά με καινοτομικά προϊόντα και αναπτύσσοντας δικό της know how.

Οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της στη Λάρισα περιλαμβάνουν χώρους παραγωγής και αποθήκευσης σε έκταση περίπου 130.000 τ.μ.

Οι πωλήσεις της το 2012 ανήλθαν σε 62,50 εκατ. ευρώ, από 57,62 εκατ. ευρώ το 2011 (45,82 εκατ. ευρώ το 2010), αυξημένες κατά 8,5% σε ποσοστό και κατά 4,89 εκατ. ευρώ σε αξία. Αυτές απέδωσαν μεικτά κέρδη 9,93 εκατ. ευρώ (+38,4%), κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων 5,81 εκατ. ευρώ (+42,8%), κέρδη προ φόρων 2,41 εκατ. ευρώ (+78,8%) και καθαρά κέρδη 1,66 εκατ. ευρώ (+130,8%).

Η επιχείρηση κατέγραψε το 2012 σημαντική αύξηση πωλήσεων, καθώς και υψηλότερη κερδοφορία, για τρίτο συνεχόμενο έτος. Απασχολεί σε μόνιμη βάση 300 εργαζομένους και σε εποχιακή βάση, σε περιόδους αιχμής της συγκομιδής και επεξεργασίας φρούτων, άλλους 550 εργαζομένους.

Η Intercomm Foods συνδυάζει την παρασκευή και την εξαγωγή τυποποιημένων προϊόντων ελιάς με το σήμα Delphi με ποικίλες βιομηχανικές δραστηριότητες επεξεργασίας, συσκευασίας και μεταποίησης φρούτων και άλλων αγροτικών προϊόντων από όλες σχεδόν τις περιοχές της χώρας, είτε για ίδιο λογαριασμό είτε και για τρίτους με σήματά τους.

Το 97% των εσόδων της το 2012 προήλθε από εξαγωγές, οι οποίες καλύπτουν πλειάδα χωρών και περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μαζί με πολλές ευρωπαϊκές, τις ΗΠΑ, τη Ρωσία, την Αυστραλία, τη Νότιο Αφρική, το Μεξικό, την Αίγυπτο, την Κίνα και το Ιράν. Στους πελάτες της συμπεριλαμβάνονται, πέρα από μεμονωμένους χονδρέμπορους, μεγάλες πολυεθνικές και άλλες επιχειρήσεις μαρμελάδας, παιδικών τροφών, χυμών φρούτων και άλλων προϊόντων επεξεργασίας φρούτων, καθώς και διεθνείς λιανεμπορικές αλυσίδες (Tesco, Aldi, Carrefour, Lidl κ.ά.).

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της επιχείρησης Στέργιος Τσαγκούλης ανέφερε ότι «βασικά στοιχεία της επιτυχίας και της ανοδικής πορείας της εταιρείας είναι η επιμονή της στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων σε ανταγωνιστικές τιμές, καθώς και το γεγονός ότι τα κέρδη επανεπενδύονται».

Όπως προσέθεσε, προϋπολογίζεται αύξηση των πωλήσεων το 2013 στο επίπεδο των 68-70 εκατ. ευρώ. «Το σήμα Delphi», ανέφερε, «κερδίζει συνεχώς έδαφος σε νέες αγορές, μεταξύ των οποίων οι σκανδιναβικές, όπου προωθούμε με επιτυχία την τοποθέτηση επώνυμης ελληνικής ελιάς και επώνυμης κομπόστας ροδάκινου στα ράφια των σουπερμάρκετ, μολονότι κυριαρχούν ακόμη τα ανάλογα ιταλικά και ισπανικά προϊόντα».

Οι μέτοχοι της εταιρείας έχουν ιδρύσει εξάλλου εμπορική επιχείρηση στη Ρωσία, με την επωνυμία Delphi, η οποία απασχολεί 50 εργαζομένους.























ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS