inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

Αυξημένες οι πωλήσεις της φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΟΣΕΡ το 2012

Η φαρμακευτική βιομηχανία ΒΙΟΣΕΡ, η οποία ιδρύθηκε στα Τρίκαλα το 1980 από ομάδα νέων επιστημόνων και επιτυχημένων επαγγελματιών, με προδιαγραφές δημιουργίας πρότυπης ελληνικής βιομηχανίας φαρμάκων, πρωτοπόρησε στην εισαγωγή νέας τεχνολογίας παρασκευής ορρών στην Ελλάδα.

Είναι πρωτοπόρος στην παραγωγή αποστειρωμένων ιατρικών βοηθημάτων μιας χρήσης, κυρίως συσκευών έγχυσης ορρών και μεταγγίσεως αίματος. Επίσης, πρώτη παρήγαγε στην Ελλάδα διαλύματα περιτοναϊκής κάθαρσης. Κατέχει υψηλό μερίδιο στην εσωτερική αγορά των παρεντερικών διαλυμάτων και συσκευών έγχυσης, ενώ συγχρόνως αναπτύσσει με επιτυχία εκτεταμένη εξαγωγική δραστηριότητα.

Οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας ολοκληρώθηκαν, τρία χρόνια μετά την ίδρυσή της, το 1983, ενώ η κανονική λειτουργία τους ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 1984. Από τον επόμενο χρόνο η επιχείρηση δεν έπαυσε να υλοποιεί σημαντικές επενδύσεις σε σύγχρονο εξοπλισμό, με σκοπό την αύξηση της παραγωγικής της δυναμικότητας και τη μείωση του κόστους σε όλους τους τομείς της λειτουργίας της.

Η εξαγωγική δραστηριότητα της ΒΙΟΣΕΡ, με τη διάθεση κυρίως παρεντερικών διαλυμάτων, άρχισε το 1986, μόλις δύο χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της. Η τεχνολογία αιχμής και η πιστοποίηση της εταιρείας σύμφωνα με τα διεθνή standards τής έδωσαν τη δυνατότητα να διεισδύσει πολύ γρήγορα σε μεγάλες ξένες αγορές, είτε μέσω απευθείας registration των προϊόντων (σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Κύπρος και η Αλβανία σε πρώτη φάση), είτε μέσω συμφωνιών για παραγωγή Under Contract Manufacturing (αρχικά στη Γερμανία και τη Σκωτία).

Από το 1989 η εταιρεία αναπτύσσει και εμπορική δραστηριότητα, αντιπροσωπεύοντας οίκους της Ευρώπης και της Αμερικής.

Το 1996 έθεσε σε λειτουργία τρίτη γραμμή παραγωγής ορρών σε φιάλες Bottlepack, τριπλασιάζοντας έτσι την αρχική παραγωγική της δυναμικότητα, ενώ αργότερα εγκατέστησε και τέταρτη αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής παρεντερικών διαλυμάτων και ειδών μιας χρήσης, αυξάνοντας περαιτέρω την παραγωγική της δυναμικότητα. Επίσης, αύξησε τους αποθηκευτικούς χώρους τους, καλύπτοντας πλήρως τις αυξημένες ανάγκες για αποθήκευση και καλύτερη λειτουργία του συστήματος logistics.

Στους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας είναι η διαρκής επέκταση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, με την εξεύρεση νέων πελατών στη διεθνή αγορά.

Η επιχείρηση το 2012 κατάφερε, διευρύνοντας τις εξαγωγές της, κυρίως στη Γερμανία, να αυξήσει κατά 12% τις πωλήσεις της, οι οποίες ανήλθαν σε 26,17 εκατ. ευρώ, από 23,36 εκατ. ευρώ το 2011. Κατέγραψε μεικτά κέρδη ίσα προς το 38,7% των εσόδων, ύψους 10,12 εκατ. ευρώ και αυξημένα κατά 34,7%. Επίσης, παρουσίασε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ίσα προς το 23,7% των εσόδων, ύψους 6,20 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 81,4%.

Ένας από τους λόγους που έκαναν την εταιρεία να ξεχωρίσει από το ξεκίνημά της και να καταφέρει να κατακτήσει πολύ υψηλό μερίδιο στην αγορά των παρεντερικών διαλυμάτων στον ελληνικό χώρο, αλλά και να συνάπτει συνεργασίες με διεθνείς φαρμακευτικές εταιρείες, είναι το γεγονός ότι παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας με υπευθυνότητα και συνέπεια. Επίσης, από το ξεκίνημά της δημιούργησε ένα πολύ καλό δίκτυο διανομής, με αποθήκες σε κατάλληλες θέσεις, δίνοντας έμφαση στην άμεση εξυπηρέτηση της πελατείας της.























ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS