|
|||||
Διεύρυνση του μεριδίου αγοράς της αλλαντοβιομηχανίας Κρέτα Φαρμ το 2014![]() Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα αποτελέσματα, η επιχείρηση αύξησε κατά 9,8% τις ενοποιημένες πωλήσεις της (104,8 εκατ. ευρώ) και μείωσε κατά 95% τις ζημιές της μετά την αφαίρεση των φόρων και των δικαιωμάτων μειοψηφίας (1,1 εκατ. ευρώ έναντι 21,4 εκατ. ευρώ το 2013, οπότε είχε προβεί σε απομειώσεις στοιχείων του ενεργητικού της ύψους 14,9 εκατ. ευρώ, που αφορούσαν κυρίως write off αποθεμάτων και απαιτήσεων πελατών). Οι πωλήσεις της αφορούσαν κατά 96,0 εκατ. ευρώ (91,6%) αλλαντικά και κατά τα υπόλοιπα 8,8 εκατ. ευρώ (8,4%) άλλα προϊόντα κρέατος. Δύο από τους πελάτες της συνεισέφεραν το 33% των πωλήσεων (29% το 2013). Σε συγκρίσιμη βάση τα ενοποιημένα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 10,9 εκατ. ευρώ, έναντι 5,8 εκατ. ευρώ το 2013, σημειώνοντας αύξηση 88,6%. Επίσης, τα ενοποιημένα κέρδη της προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν σε 6,2 εκατ. ευρώ, έναντι 0,8 εκατ. ευρώ το 2013 (+7,1 φορές). Τα ενοποιημένα έσοδα της επιχείρησης, προδιεταιρικών πωλήσεων, προήλθαν κατά 102,5 εκατ. ευρώ (96,1%) από την Ελλάδα, 1,9 εκατ. ευρώ (1,8%) από την Ισπανία, 1,6 εκατ. ευρώ (1,5%) από την Κύπρο και κατά 0,7 εκατ. ευρώ (0,6%) από την Αυστραλία. Οι πωλήσεις της επί ελληνικού εδάφους αυξήθηκαν κατά 9,5%. Το μεικτό περιθώριό της βελτιώθηκε κατά 5,3 εκατοστιαίες μονάδες και ανήλθε σε 44,1%, από 38,8% έναν χρόνο πριν. Η θεαματική αυτή βελτίωση αποδίδεται σε βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, αύξηση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότερη διαχείριση των στοιχείων κόστους.
Σε εταιρική βάση η Κρέτα Φαρμ κατέγραψε το 2014 έσοδα 104,6 εκατ. ευρώ (+10,1%), κέρδη προ φόρων 44.000 ευρώ (ζημιές 17,6 εκατ. ευρώ το 2013) και μετά την πρόβλεψη για φόρους καθαρά κέρδη 1,2 εκατ. ευρώ (ζημιές 15,6 εκατ. ευρώ το 2013, μετά από έκτακτες απομειώσεις 13,4 εκατ. ευρώ). Το μεικτό περιθώριό της βελτιώθηκε κατά 4,2 εκατοστιαίες μονάδες και ανήλθε σε 44,2%, από 40% έναν χρόνο πριν. Σε συγκρίσιμη βάση τα κέρδη της προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 10,9 εκατ. ευρώ, έναντι 7,2 εκατ. ευρώ το 2013, σημειώνοντας αύξηση 52,1%. Για το 2015 η εταιρεία προωθεί, μεταξύ άλλων, τη σειρά προϊόντων της «Oliving» στην αγορά της Αυστραλίας, συνεργαζόμενη με την Primo Meats, μεγαλύτερο όμιλο αλλαντικών της χώρας. Επίσης, προωθεί δυναμικά την ίδια σειρά προϊόντων στις αγορές της Γερμανίας και της Ισπανίας.
Στη διάρκεια του 2014 υπέγραψε 4.200 συμφωνίες πώλησης με νέους Έλληνες πελάτες της.
|
|||||
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ RSS |