inr.gr


Ελληνική Βιομηχανία

Αύξηση πωλήσεων και κερδών, το 2014, για την Ελληνική Ζύμη



Αύξηση πωλήσεων και κερδών κατέγραψε το 2014 η βιομηχανία προϊόντων ζύμης Μ. Αραμπατζής - Ελληνική Ζύμη, η οποία εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, παράγει πίτες, κρουασάν και άλλα συναφή προϊόντα και ενοποιείται στις οικονομικές καταστάσεις του επιχειρηματικού ομίλου Vivartia.

Η επιχείρηση παρουσίασε το 2014 έσοδα 58,1 εκατ. ευρώ, από 55,9 εκατ. ευρώ το 2013, αυξημένα κατά 4% σε ποσοστό και κατά 2,2 εκατ. ευρώ σε αξία, σε ετήσια βάση, βελτιώνοντας συγχρόνως το μεικτό της περιθώριο κατά 1,5 εκατοστιαία μονάδα (στο 26,4%, από 24,9%).

Για τους λόγους αυτούς κατέγραψε αυξημένα κατά 18,8% κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), ύψους 9,6 εκατ. ευρώ, καθώς και αυξημένα κατά 21,3% κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT), ύψους 8,3 εκατ. ευρώ.

Επίσης, κατέγραψε αυξημένα κατά 23,6% κέρδη προ φόρων, ύψους 8,5 εκατ. ευρώ το 2014, έναντι αντίστοιχων κερδών 6,9 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, ίσα προς το 14,6% των εσόδων της.

Τα καθαρά κέρδη της μετά την πρόβλεψη για φόρους ανήλθαν σε 6,1 εκατ. ευρώ έναντι αντίστοιχων κερδών περίπου 4,6 εκατ. ευρώ το 2013, αυξημένα κατά 33,7% και ίσα προς το 17,8% των μέσων ιδίων κεφαλαίων της χρήσης.

Η βιομηχανία τροφίμων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΜΗ - ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ δραστηριοποιείται στον τομέα των προϊόντων κατεψυγμένης ζύμης. Η δομή λειτουργίας της στηρίζεται στην παραγωγική μονάδα που έχει δημιουργήσει στη Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης, σε ιδιόκτητο χώρο 30.850 τ.μ. και υποστηρίζεται από εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων, που τροφοδοτείται από ιδιόκτητο στόλο αυτοκινήτων, τρία υποκαταστήματα (Αθήνα, Πάτρα, Ιωάννινα) και συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα.

Με το εμπορικό σήμα «Χρυσή Ζύμη» η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά κατεψυγμένης ζύμης. Η σειρά προϊόντων «Χρυσή Ζύμη» το 2014 παρουσίασε αύξηση 4,7% σε όγκο και 4,4% σε αξία, προβάλλοντας τη «σπιτική παράδοση και νοστιμιά» της. Το μερίδιό της στην αγορά υπολογίζεται ότι ήταν 22,7% σε αξία (μειώθηκε κατά 0,6%) και 18% σε όγκο (μειώθηκε κατά 1,1%), καθώς η μάρκα δέχθηκε πολύ μεγάλη πίεση από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τον επώνυμο ανταγωνισμό. Η ενδυνάμωση του brand equity και η αύξηση της πιστότητας στη μάρκα είναι βασικοί στόχοι της επιχείρησης.

Η εταιρεία θεωρείται μια από τις πλέον σύγχρονες βιομηχανίες τροφίμων, που είναι αφοσιωμένη στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας. Ποιότητα, που αφορά τόσο την προμήθεια των πρώτων υλών και την εφαρμογή συστημάτων ολικής ποιότητας, ασφάλειας και υγιεινής ως και την τελική παραγωγή των προϊόντων.

Εξάγει προϊόντα της κυρίως στη Γερμανία, την Κύπρο, την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Σουηδία, την Ιταλία και την Τουρκία.

Τη δεκαετία 2005-2014 πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 426,4 εκατ. ευρώ, οι οποίες απέδωσαν κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 65,7 εκατ. ευρώ, κέρδη προ φόρων 53,5 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη, μετά την πρόβλεψη για φόρους, 39,7 εκατ. ευρώ.

Δείτε τον ισολογισμό της εταιρείας στα Οικονομικά Στοιχεία του site.

www.inr.gr, 29 Μαΐου 2015























ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ                ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                RSS